Change to English
Διαδρομή: Αρχική Σελίδα »

Ρώτησα τον Ασκητή:

Ρώτησα τον Ασκητή:

-          Παλεύεις ακόμη Γέροντα, με τον Σατανά;

-          Όχι παιδί μου. Με αυτόν τελείωσα. Τώρα παλεύω με το Θεό.

-          Και πιστεύεις να νικήσεις;

-          Εύχομαι και ελπίζω να νικηθώ!

επιστροφή
Αναζήτηση